FILS DE CONVERSA

Fils de conversa és una proposta didàctica de la Secretaria de Política Lingüística que ofereix materials virtuals per promoure la conversa als participants del programa Voluntariat per la llengua (VxL), als professors de cursos de català presencials o en línia com a recurs didàctic a l’aula, als alumnes com a material de reforç fora de l’aula i a tothom qui vulgui aprendre i practicar català.

Fils de conversa consta de 10 unitats temàtiques que tracten temes d’actualitat i a cadascuna sempre hi trobareu quatre blocs que anomenem fils:

• Fil 1. Mira i parla
  • Fil 2. Escolta i parla
  • Fil 3. Guaita i opina
  • Fil 4. Parlem-ne i fem

Cada fil us proposa 4 activitats orientades a presentar vocabulari, fomentar la lectura entre iguals, practicar estructures lingüístiques i comunicatives i, sobretot, facilitar la conversa.

Aquest material ofereix més de 300 activitats que promouen la interacció i la conversa perquè feu les que més us agradin, us estimulin i us engresquin. Podeu consultar-ne la guia d’ús per tenir una explicació més detallada del seu funcionament.

Us animem a enllaçar-vos als fils de conversa!