Festival de cinema de Girona per a infants i joves

Del 6 al 12 de novembre tindrà lloc el Festival de Cinema de Girona adreçat als grups d’alumnes que volen convertir la seva aula en un cinema per un dia, i ser el jurat de la secció Infants i Joves.

Aquesta edició del Festival a les escoles i instituts serà exclusivament en streaming (sessions gratuïtes el 7,8 i 9 de novembre) i hi haurà 7 programacions basades en seleccions de curtmetratges educatius, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

A banda del Festival trobareu també molts recursos per treballar el cinema a l’aula… i gaudir-lo (idees, curtmetratges guanyadors d’altres anys, propostes didàctiques pe a diferents edats, selecció de centenars de curtmetratges de la xarxa…) al seu web.

Inscripcions fins al 3 de novembre. Cal realitzar la inscripció des d’un usuari XTEC.