FEM MATEMÀTIQUES!

El FEM MATEMÂTIQUES és una activitat  que té la finalitat de contribuir a desenvolupar la competència matemàtica en tot l’alumnat de 5è i 6è de primària i 1r i 2n d’ESO de tot Catalunya.
També permet intercanviar experiències i compartir propostes per part del professorat de les diferents comarques de Catalunya.

Es tracta d’una activitat organitzada anualment per la FEEMCAT amb el suport del  Departament d’Educació.
Està dirigida a  l’alumnat de tot Catalunya i es desenvolupa en tres fases:
  •  La primera fase es fa als centres.
  •  La segona fase es realitza de manera independent en cada una de les 5 associacions que formen part de la FEEMCAT. ADEMGI és la nostra associació, de comarques gironines, i es fa una matinal de dissabte en algun centre de comarques gironines (el curs passat va ser de forma virtual)
  • La tercera fase o fase final, s’estructura com una jornada matemàtica amb un component lúdic. D’aquesta jornada en surten seleccionats els representants de Catalunya a l’Olimpíada matemàtica nacional, alumnat de 2n d’ESO, i també els representants de Catalunya a la Olimpíada alevina nacional, alumnat de 6è de primària.
Per a qualsevol dubte o aclariment us podeu dirigir a l’Associació d’Ensenyants de Matemàtiques de les comarques Gironines a través del correu electrònic ademgi@gmail.com