ExpressArt

ExpressArt, Museu Portàtil,  va néixer el curs 2005-2006 com a projecte vinculat a la visita a les exposicions de la Col·lecció MACBA. Està pensat per al professorat i l’alumnat d’educació infantil, primària i primer cicle de secundària amb l’objectiu de proporcionar recursos per treballar a l’aula qüestions i temàtiques diverses des d’un enfocament competencial i partint de l’art com a generador d’aprenentatges. Tant els alumnes com els mestres gaudiran de les obres i hi podran establir un diàleg partint de la pròpia experiència i estimulant el respecte i l’interès per l’art com a mitjà d’expressió, joc, representació i experimentació.

Amb ExpressArt. Museu Portàtil dona l’oportunitat de conèixer i experimentar amb certes metodologies i tècniques que s’utilitzen en l’art a través d’una selecció d’obres i autors del fons de la Col·lecció MACBA; també es pot desenvolupar com a centre d’interès o un projecte transversal a l’escola.

El projecte ExpressArt, disposa d’un dossierguia didàctica i vídeo tutorial . Teniu aquest material disponible al nostre CRP i el podeu demanar en préstec a la nostra mediateca.