ESCOLES VERDES: Convocatòria de premis

Us presentem tota la informació referent als premis que poden optar les escoles verdes. Hi ha dos premis:

1. PREMI ESCOLES VERDES 20023:

Termini: del 2 de juny al 24 de juliol de 2023, inclosos.

El Premi es convoca en les tres categories següents:

• En reconeixement a una trajectòria de millora continuada en el procés d’ambientalització integral del centre i en la implicació en la millora del seu entorn.
  • En reconeixement a una actuació singular, dins o fora del centre educatiu, i que reculli el màxim de contextos d’acció que promou el Programa Escoles Verdes de la Generalitat de Catalunya: la participació de tota la comunitat educativa, la gestió ambiental del centre, el currículum i la difusió i la implicació vers l’entorn.
  • En reconeixement a un treball en xarxa, elaborat conjuntament amb altres agents del territori (altres centres educatius o institucions o entitats), per a la millora ambiental dels centres que participen en el projecte i del seu entorn.

2. 11a EDICIÓ DEL PREMI ESCOLA, AGRICULTURA I ALIMENTACIÓ ECOLÒGICA
  • El premi es consolida i incorpora novetats per premiar iniciatives que treballen la producció i l’alimentació ecològiques en entorns educatius.
  • En aquesta edició també es premiaran idees d’activitats o projectes a desenvolupar durant el curs 2023-24.

S’ha decidit dividir el premi en tres categories diferents:

• Categoria 1: Activitats desenvolupades i finalitzades durant el curs 2022-23 amb un premi de 1250€.
  • Categoria 2: Material pedagògic amb fins educatius relacionats amb la producció i l’alimentació ecològica o l’agroecologia escolar amb un premi de 1250€.
  • Categoria 3: Idees d’activitats o projectes a desenvolupar durant el curs 2023-24. L’objectiu d’aquesta categoria es afavorir el desenvolupament d’activitats i projectes que no es porten a terme per manca de recursos econòmics. Dotada amb un premi de 750€.

Per a més informació: escola@setmanabio.cat