Centres en dansa per la inclusió

Us informem que les inscripcions per al projecte “Centres en dansa per la inclusió” restaran obertes fins al 15 de febrer.

Centres en dansa per la inclusió és un projecte sorgit de la Taula de Participació per un Sistema Educatiu Inclusiu (TAPSEI), que consisteix a introduir dinàmiques d’acció que afavoreixin el pas de la reflexió a la transformació dels centres.

Per aquest motiu, s’han elaborat dues guies (una d’orientacions i una altra de recursos), que facilitaran, juntament amb l’acompanyament de les dinamitzadores d’educació inclusiva (DEI), els processos interns de construcció d’una cultura inclusiva a la vostra comunitat educativa. Cada centre implementarà el pla d’acció tenint en compte les seves necessitats.

Els centres rebran les guies i l’acompanyament un cop formalitzin la inscripció. ​

El programa ofereix un pla d’acció amb exemples d’activitats i orientacions concretes per a centres educatius, a partir d’una implementació de 7 fases: compromís, coneixement, autoavaluació, decisió, acció, revisió i difusió.

Poden participar tots els centres d’educació primària i secundària, públics o privats concertats, que persegueixin l’objectiu de generar o reforçar dinàmiques inclusives.

El destinatari de les activitats és l’alumnat dels centres, que estan segmentats en tres subgrups:

• Alumnat de 1r a 3r de primària,
  • Alumnat de 4t a 6è de primària,
  • Alumnat d’ESO.

Procediment i termini de la sol·licitud​

Formulari de sol·licitud​

Termini d’inscripció: del 10 de gener al 15 de febrer de 2024.