AUTORS A LES AULES

Autors a les Aules és una activitat que, des de 1998, promociona la literatura catalana i el foment de la lectura en l’àmbit de l’ensenyament primari, secundari i d’adults.

Autors a les Aules permet que l’alumnat lector entri en contacte directe amb els alumnes i hi estableixi un diàleg al voltant dels seus llibres de creació i d’altres temes relacionats amb el fet literari com l’ofici d’escriure, el procés de creació, el món editorial, etc.

Us animem a escollir el vostre autor i autora per tal de participar en aquesta activitat tan enriquidora.

Termini de sol·licituds:

De l’1 de setembre al 31 d’octubre

Com fer la sol·licitud:

El centres que vulguin participar en el programa hauran de fer una petició a través de l’aplicació Lletres 2.0 durant el termini de sol·licituds. Per accedir-hi caldrà introduir el codi del centre al camp de l’usuari i repetir-lo dins del quadre de la paraula clau. A “Guia de l’aplicació” trobareu com fer la sol·licitud pas a pas.

Podeu consultar o verificar el vostre codi de centre aquí.