#100tífiques

El Departament d’Educació us convida a inscriure-us a la tercera edició de l’esdeveniment #100científiques l’11 de febrer de 2020 (Dia Internacional de les Dones i les Noies de la Ciència) que estem organitzant amb la Fundació Catalana per la Recerca I la Innovació (FCRi) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST). Podeu visitar la web #100tifiques.cat per més informació.
En resum, el #100tífiques significa que un centenar de dones científiques (màsters, estudiants de doctorat, investigadors postdoctorals i líders de grups, personal científic, directives) tant del sector públic com del privat presentaran xerrades a escoles de tot Catalunya l’11 de febrer de 2020, Dia de les dones i les nenes a la ciència. Aquestes xerrades estaran dirigides a un públic d’entre 11 i 12 anys (6è de primària i 1r de secundària). Es preveu que mitjançant aquestes xerrades s’arribi a uns 20.000 joves.

El període d’inscripcions es tanca el 14 de generL’activitat va adreçada a 6è de primària i a primer d’ESO i poden participar escoles i instituts

Els centres interessats cal que ho facin mitjaçant el web 100tifiques.cat