Nodes d’Usos Lingüístics

Us informem del nodes  del Servei de Suport i Usos Lingüístics, un espai en què es va publicant regularment recursos i orientacions per millorar la gestió de la diversitat lingüística en els centres educatius i, alhora, incentivar l’aprenentatge i l’ús del català a l’escola com un valor d’enriquiment compartit. Aquest… Llegeix més»

La Gramàtica de construccions: una proposat comunicativa d’ensenyament-aprenentatge dels pronoms febles

La Gramàtica de construccions: una proposta comunicativa d’ensenyament-aprenentatge dels pronoms febles (Codi: 9001790555). Es tracta d’una proposta formativa en línia adreçada a professors de Llengua catalana per tal d’oferir un nou enfocament didàctic de la gramàtica.  La proposta s’adscriu a la línia d’investigació dels doctors Andreu Sentí… Llegeix més»

Català a l’estiu

El final de curs és un bon moment per proposar als nostres alumnes tasques i activitats enriquidores i motivadores per a l’estiu, diferents de les que fem habitualment durant el curs escolar, que els permetin seguir avançant en l’aprenentatge de la llengua catalana. Aquestes activitats… Llegeix més»