Ple de constitució de l’Ajuntament Juvenil de Camprodon

El passat divendres 16 de novembre, els cursos de 5è i de 6è de l’escola Dr.Robert i els alumnes d’ESO de l’Institut  Germans Vila-Riera van anar a l’Ajuntament per assistir al primer Ple de Constitució de l’Ajuntament Juvenil.

Els representants de l’escola  Dr. Robert són l’Aina Vila i en Jan Pastoret de 5è i la Dàlia Spada i l’Aniol Collboni de 6è.
Després del recompte de les votacions per escollir Alcalde/ssa o Secretari/a de l’Ajuntament Juvenil van ser en Marc Molas, com a alcalde i la Júlia Girona, representants de l’Institut Germans Vila-Riera.
Molts ànims a tots!