Tarzan. Cicle Mitjà al Teatre Comtal de Ripoll. Curs 2018/19

Aquest dimarts hem començat les sessions de teatre en anglès per totes les escoles del Ripollès. Els primers han sigut els alumnes de Cicle Mitjà que han pogut assistir a l’obra Tarzan. En podeu veure un fragment clicant sobre la imatge!

El proper 1 de Febrer hi participaran els alumnes de Cicle Inicial amb l’obra Georgina and the Dragon, Per acabar els alumnes de Cicle Superior hi participaran el 22 de Març amb l’obra The talent thief.

Totes les obres que proposem aquest any formen part del repertori de la companyia IPA. Les obres de teatre d’aquesta companyia són divertides i interactives i en elles els nens i nenes prenen una part activa en l’espectacle pujant a l’escenari i participant en cançons. A la seva web podeu consultar el funcionament i els continguts que treballen.