Xerrada informativa “Què és l’assetjament escolar? Eines per acompanyar els fills des de casa”

Us informem de la realització de la xerrada informativa “Què és l’assetjament escolar? Eines per acompanyar els fills des de casa” que es portarà a terme el dimecres 11 de febrer, a les 18.00 h a la Biblioteca Lambert Mata de Ripoll.

La sessió anirà a càrrec d’Ariadna Troya, criminòloga i membre de l’equip SEER (Salut i Educació Emocional).

Aquesta activitat, organitzada des de les Associacions de Famílies dels Centres Educatius de Ripoll, amb la col·laboració del Pla Educatiu de l’Ajuntament, té com a objectiu sensibilitzar la comunitat educativa i la població en general sobre la problemàtica de l’assetjament escolar, així com proporcionar eines per a la seva detecció, prevenció i abordatge des de l’àmbit familiar i educatiu. Es posarà especial èmfasi en el paper fonamental de les famílies en la prevenció, detecció precoç i intervenció davant possibles situacions d’assetjament, amb la finalitat de promoure entorns educatius segurs i saludables per als infants i adolescents.

L’activitat és gratuïta i oberta a tota la ciutadania, i s’adreça especialment a famílies, professionals de l’educació i persones vinculades a l’àmbit socioeducatiu.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut