Després de tres cursos, el programa de les Unitats d’Acompanyament i Orientació (UAO) arriba a la seva conclusió. Aquest programa, implementat amb l’objectiu de proporcionar suport i orientació a l’alumnat, famílies i docents, ha aconseguit resultats molt positius, contribuint a la millora del benestar emocional de l’alumnat.
Amb la finalització del programa, s’ha decidit compartir amb la comunitat educativa un seguit de materials i recursos que s’han utilitzat durant aquests tres anys. Aquests recursos inclouen guies pràctiques i materials didàctics. Els materials estan pensats per a l’atenció tant individual com grupal de l’alumnat i està pensant per aplicar per part dels docents, especialment tutors/es, mestres d’educació especial i orientadors/es. L’objectiu d’aquest és contribuir a l’hora de donar una resposta a les necessitats emocionals dels nostres alumnes.
Amb la finalització del programa, queda clara la necessitat de seguir treballant en aquesta línia. Per tant, és destacat la importància de continuar aprofitant aquests recursos per continuar fent front als reptes educatius i emocionals que puguin sorgir en el context escolar.


