Biblioteques escolars de Catalunya

Us presentem aquest nou espai dedicat a les biblioteques escolars.

El Programa biblioteca escolar “puntedu” s’inicia el curs 2004-2005 dins del marc dels Programes d’Innovació Educativa amb l’objectiu de potenciar la biblioteca escolar dels centres educatius de Catalunya.

Els objectius inicials del Programa, tot i que encara són vigents, s’han anat adequant a l’actualitat, marcada per l’inici de l’era digital. En el moment de transformació educativa actual es vol iniciar un procés col·lectiu de reflexió i d’intercanvi al voltant de la biblioteca escolar, tot fent emergir bons models de biblioteques de centres educatius que donin resposta a les necessitats del segle XXI.

Amb la finalitat de revitalitzar i d’afavorir l’intercanvi entre centres obrim aquest espai NODES. Us convidem a fer una visita per les seves seccions:

• Mapa de biblioteques escolars de Catalunya: amb enllaços al seu espai de consulta ePèrgam i al seu espai digital.
  • Comunitat: Diferents NODES per participar i compartir reflexions al voltant de la biblioteca escolar.
  • Nous reptes: espai dedicat a la nova FIC de biblioteques escolars.
  • Bones pràctiques de biblioteca: organitzades segons cinc eixos diferents.
  • Sinapsi de lectura: hi trobareu articles publicats pels centres educatius i relacionats amb biblioteca i foment de la lectura.

Us animem a participar-hi. Gràcies pel vostre compromís.