Projecte Literari Sant Jordi 2024: Llegendes versionades

Aquest curs ho hem tornat a fer!

L’alumnat dels centres educatius de la comarca s’han sumat a la proposta de llegir i versionar les llegendes del Pla de l’Estany.

La proposta va començar amb lectures i enregistraments de les llegendes per emetre-ho per la ràdio dins la proposta de  celebració dels 100 anys de Ràdio a Catalunya, 100 anys explicant històries. Aquesta proposta, dirigida a alumnat de tota Catalunya, ens va permetre conèixer i escoltar llegendes d’arreu.

Després les varen versionar, canviant-ne els protagonistes, els llocs o els fets. I aquí teniu el resultat!

Projecte Literari de Sant Jordi – 31 llegendes versionades amb 6 centres participants, escoles, instituts, UEC i CFA.

També ens ha servit per enregistrar en format sonor aquestes llegendes i poder crear un petit itinerari de llegendes, que podreu escoltar capturant els codis Qr que hi ha en alguns aparadors de la Plaça Major de Banyoles i rodalies.

Itinerari de llegendes – 8 versions de llegendes realitzades per l’alumnat de 3 centres de la comarca i enregistrades en format àudio que podreu escoltar capturant els codis QR que hem repartit pels aparadors d’algunes botigues de la zona Plaça Major – Muralla de BNY.

Feliç Sant Jordi 2024!