Biomarató

La Biomarató, inclosa al City Nature Challenge, és un projecte de ciència ciutadana que culmina en una competició amistosa en la que participaran més de 500 ciutats de tot el món.

Es farà durant el cap de setmana del 26 al 29 d’abril. L’objectiu és aconseguir entre tots la major quantitat d’observacions d’éssers vius de la natura local i publicar-les a l’aplicació iNaturalist amb la seva ubicació.

Poden ser tot tipus d’espècies: plantes, animals, fongs, i també rastres. Però atenció: no poden ser animals domèstics!

Durant aquell cap de setmana, les activitats que es facin relacionades amb la fauna i la flora des de Limnos i l’Escola de Natura es podran incloure en la Biomarató.

Tu també pots participar a la Biomarató! Recorda: El cap de setmana del 26 al 29 d’abril, busca éssers vius, fes foto, i comparteix-les a iNaturalist!

Milers de persones de tot el món sortiran a observar la natura a les seves ciutats.

I tu, et quedaràs a casa?

Text elaborat per

Alumnat de l’optativa Escoles Verdes 1r ESO