CURS: La comunicació oral dels docents en contextos virtuals

Destinat al professorat de primària i secundària.

Sessions formatives al voltant de la comunicació oral dels docents en contextos virtuals, de semivirtualitat, i a l’aula amb mascareta amb la finalitat de facilitar estratègies i recursos per afavorir una comunicació efectiva dels docents amb l’alumnat per tal de generar aprenentatge.

Calendari:

La primera sessió serà el dia 18 de gener de 2021.
La segona es durà a terme en dos grups: un el dia 1 de febrer de 2021 i el segon el dia 3 de febrer de 2021.(15h)

Objectius:

Oferir eines als docents per a una comunicació oral de qualitat amb l’alumnat.
Compartir estratègies per a una comunicació oral efectiva en un context virtual en petit grup, gran grup i en turories.
Donar a conèixer els recursos comunicatius que faciliten la comunicació oral dels contextos virtuals.
Reflexionar sobre la metodologia més adequada per a afavorir la interacció i l’aprenentatge dels alumnes a través d’aquests contextos.
Proposar tipus d’activitats d’ensenyament-aprenentatge efectives.
Facilitar la comunicació amb les famílies.

PER INSCRIURE’T, CLICA!