CONCURS ! Jo tinc la paraula

CONCURS DEL PROGRAMA DE COMUNICACIÓ ORAL: TENIM LA PARAULA

En el context del programa Tenim la paraula, que el Departament d’Educació impulsa des del curs 2019-2020, s’han previst un seguit d’actuacions que interpel·lin directament l’alumnat de secundària i batxillerat en l’ús i la millora de la comunicació oral tant a l’aula com en altres contextos d’interacció.
OBJECTIU: provocar la reflexió per part de l’alumnat de secundària i batxillerat sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç. Amb un enregistrament de vídeo, a la manera d’un youtuber, podran expressar-se i comunicar les seves idees, opinions, dubtes, experiències, etc.

CANAL D’INSTAGRAM: @jotinclaparaula  Hashtag: #JOTINCLAPARAULA

RECOMANEM LA VISUALITZACIÓ D’AQUESTS VÍDEOS TUTORIALS:

1. La por de parlar en públic
2. El llenguatge no verbal
3. Tenir fluïdesa oral
4. El diàleg
5. Adaptar-se al context
6. Com es fa un vídeo

El període de lliurament dels vídeos és del 27 d’octubre de 2020 al 16 de febrer de 2021.

I quin és el premi?

Per a cada categoria s’establirà un primer premi i dos finalistes.

El premi consistirà en un curs per a youtubers de creació i edició de contingut, i un diploma acreditatiu.

Els vídeos premiats també es penjaran al web del Departament d’Educació del programa Tenim la paraula.

ANIMEU-VOS A PARTICIPAR !