Curs 22-23 XXVIII Edició

Dilluns 29 de maig – 9:30h

Obra 1:
TÍTOL: ” El racó de les arts!”
SINOPSI: ” EL racó de les arts, és un espai on els nens poden gaudir del teatre, la música, la
lectura. Son recons màgics. Però realment, la verdadera màgia, arriba de nit, quan tothom ja
ha marxat”.
CENTRE: 4t ESC Alzina Reclamadora

Obra 2:
TÍTOL: “Oh no, la PLAY!!!”
SINOPSI: ” La Maria ja no juga amb les seves joguines. I encara ho farà menys quan li regalin la
PLAY. Pobres joguines, abandonades, plenes de pols i avorridíssimes. Potser hauran de fer
alguna cosa…”.
CENTRE: 5è i 6è ESC Alzina Reclamadora

TÍTOL: “Desquadrats”.
SINOPSI: “Quan el museu tanca les seves portes hi ha alguna cosa que no quadra”.
CENTRE: 6è ESC L’Entorn

TÍTOL: “Improvisa, improvisa!”
SINOPSI: “Portàvem dos anys assajant una obra de teatre espectacular. Va arribar el dia de l’estrena. Nervis, alegria i moltes ganes d’actuar. Res va anar com esperàvem. Faltaven més de la meitat dels actors i de les actrius”.
CENTRE: 6è ESC L’Entorn

Dimarts 30 de maig – 9:30h

Obra 1:
TÍTOL: “I tu, què saps fer?”
SINOPSI: “Era una tarda especial. Tots els companys de classe anàvem al Teatre Municipal
de Banyoles a fer una classe de teatre. Quina va ser la nostra sorpresa quan ens vam adonar que la mestra no arribava i que… Estàvem tancats”.
DURADA: 25-30 min
CENTRE: 6èA ESC Can Puig

Obra 2:
TÍTOL: “Un altre planeta”
SINOPSI: “Just després d’una forta tempesta, apareixen uns estranys joves a la cuneta d’una carretera secundària. Per a ells tot és nou. Aprenen i s’adapten molt ràpid. Han vingut per observar. Han vingut d’un altre planeta”.
DURADA: 25-30 min
CENTRE: 6èB ESC Can Puig

TÍTOL: ” Tallem”
SINOPSI: “La directora de cine, la senyoreta Wapson, ens explicarà que no es fàcil rodar una
pel·lícula i perquè una escena surti bé…s’ha de tenir molta paciència”.
CENTRE: 4t, 5è i 6è ESC Bora Gran

Dimecres 31 de maig – 9:30h

TÍTOL: “Tancat al museu”
SINOPSI: ” Un grup de nois i noies, que bada una mica, quedarà tancat al museu d’una gran ciutat, perquè estan d’excursió fora de la seva ciutat, ningú els espera a casa i abans d’entrar han deixat les seves motxilles a les taquilles de l’entrada, per això ningú no porta mòbil. La mala sort d’aquesta colla d’alumnes és que aquesta mateixa nit és la triada per un grup de lladres per robar un penjoll que pertanyia a una faraona i que es diu que porta una maledicció a tot aquell que el tingui al seu poder. Sortirà sà i estalvi el grup d’alumnes? Podran els lladres emportar-se el penjoll sense córrer cap risc? El vigilant del museu guanyarà una medalla per la captura dels lladres? Es farà efectiva la maledicció i la Mòmia es despertarà del seu somni etern?”.
DURADA: 20-25min

Obra 2:
TÍTOL: “La sospita està servida”
SINOPSI: “Una princesa russa i el seu seguici han reservat taula a un restaurant. La seva presència desembocarà a un conflicte que un detectiu acabarà de complicar. El que ningú s’arriba a preguntar és si tot estava planejat per endavant”.
DURADA: 15-20min

Obra 3:
TÍTOL: “Un anunci enverinat”
SINOPSI: ” Unes noies que busquen feina es troben a un castell esgarrifós, però les senyores
que hi viuen els hi cauen molt simpàtiques, encara que el majordom tingui manies i les
bèsties de la casa siguin… terrorífiques!”.
DURADA: 15-20min

Obra 4:
TÍTOL: “Extraterrestres en el col·legio”.
SINOPSI: “Burrrrum! Cuidado… Nuestra nave espacial está cayendo… parece la tierra.. nos encontramos en medio del patio de una escuela.. !”.
CENTRE: CI i CM ESC Carles de Fortuny

Divendres 2 de juny – 9:30h

Obra 1:
TÍTOL: “Tants caps, tants barrets”
SINOPSI: “Les persones actuem de diferent manera davant de moltes situacions, sentiments i emocions que fan que tinguem molts colors diferents.”.
CENTRE: 6è ESC Pla de l’Ametller

Obra 2:
TÍTOL: “Tancats al museu”
SINOPSI: “Us imagineu una excursió de final de curs a un museu? Quin rotllo, oi? i si ens hi quedéssim a dormir? Això ja és una altra cosa!”.
CENTRE: 6è ESC Pla de l’Ametller

Obra 3:
TÍTOL: “Milers de somnis”
SINOPSI: “Sempre pensem que els somnis no es compleixen, i que les persones diferents no poden ser les protagonistes. Segur que no?”.
CENTRE : 6è ESC Pla de l’Ametller

TÍTOL: “Puc ser-ho tot”.
SINOPSI: “Són uns personatges de conte que estan enfadats pel rol que els ha tocat fer en el seu conte”.
DURADA: 40 min
CENTRE: 4t ESC La Draga