Curs 21-22 XXVII edició

Dilluns 30 de maig

TÍTOL: Hotel “Millor-Entorn”
SINOPSI: L’hotel “Millor-Entorn” ha rebut el premi de millor hotel de l’any, amb el privilegi de tenir durant un temps exposat el famós quadre de ” El fill de l’home”.
DURADA: 25min
CENTRE: 6è ESC L’Entorn

TITOL: Les Olimpifiades
SINOPSI: Si! Si! Si! Les olimpíades son aquí!!
Tenim els esportistes preparats per les javelines, motors a punt per les carreres, aigua a les piscines i molt més….
DURADA: 25min
CENTRE: 6è ESC L’Entorn

TÍTOL: Les aparences enganyen
SINOPSI: Res no és el que sembla. Tots els passatgers d’aquest avió tenen una cosa en comú. I no és que viatgen al mateix lloc. De moment, ens cordarem els cinturons i ens enlairarem. Que tinguem un bon vol!
DURADA: Entre 20 i 25 minuts
CENTRE: ESC L’Entorn

Obra 4:
TÍTOL: Importa una porta?
SINOPSI: Ens importa qui porta la porta? a on porta la porta? Què aporta una porta? Sí que importa! perquè hi ha portes i portes hi han.
CENTRE: 3r/ 4t/ 5è/ 6è ESC Bora Gran

Dimarts 31 de maig

Obra 1:
TÍTOL: On és la imaginació?
SINOPSI: La imaginació i l’avorriment viuen dins de les persones, però us imagineu que uns lladres volguessin robar les idees dels nens i nenes? Ho aconseguiran?
CENTRE: 4t B ESC La Draga

TÍTOL: Tots iguals, tots diferents
SINOPSI: Us agrada aquest món? Si el poguéssim canviar ho faríem? Els nens i nenes d’aquesta obra es pregunten si es tan important la fama i agradar els altres o hi ha coses que tenen més valor.
CENTRE: 4t B ESC La Draga

Obra 3:
TÍTOL: Els tres pèls d’or del diable
SINOPSI: Una pitonissa avisa al rei que el seu successor serà la filla del conseller real. El malvat monarca, perquè això no succeeixi, envia a la Joana a l’Infern a llevar-li al Diable els tres pèls d’or que té entre les banyes, i portar-los de tornada, si vol salvar la seva vida. Pel camí, el nen viurà moltes aventures i, al final, gràcies al seu caràcter bondadós i la seva solidaritat amb tots… es complirà el presagi de la vella endevina?
DURADA: 15-20 minuts
CENTRE: 4t i 5è Escola de Sant Esteve de Guialbes

Dimecres 1 de juny

TÍTOL: Ciberaddicció 1
SINOPSI: Què passa quan jugo amb el mòbil massa estona? No veig el que passa al meu voltant perquè només miro la pantalla. Vull tenir amics i fer activitats amb ells o prefereixo la pantalla? On és el món real?
CENTRE: 6è A ESC Can Puig

TÍTOL: Ciberaddicció 2
CENTRE: 6è B ESC Can Puig

Obra 3:
TÍTOL: Immòbils però amb mòbil.
SINOPSI: Els amics es fan mirant els ulls, fent riure…vaja de tu a tu, perquè si només els fas a través d’una pantalla, poden passar coses inesperades.
CENTRE: 3er/ 4ar/ 5è ESC Alzina Reclamadora

Obra 4:
TÍTOL: Què és això? el “mando” de la play?
SINOPSI: Els alumnes de 6è han sigut castigats a netejar el pati i les golfes de l’escola. Unes golfes plenes de pols, teranyines i….què és això?
CENTRE: 6è ESC Alzina Reclamadora

Dijous 2 de juny

Obra 1:
TÍTOL: Perduts a l’aeroport.
SINOPSI: Cada dia a un aeroport hi poden arribar a passar més de 2301 persones al dia. Us imagineu quantes maneres de vestir diferents, i quant idiomes diferents, i costums, pentinats, cultures diferents…
DURADA: 30 min
CENTRE: ESC Pla de l’Ametller

TÍTOL: Desastre d’Olimpíades.
SINOPSI: Fa uns anys es va preguntar a més de 300 esportistes, què és el pitjor que pot passar a l’esport. Uns varen respondre quedar 4, i no tenir medalla, a uns jocs olímpics, de debò?
DURADA: 30 min
CENTRE : ESC Pla de l’Ametller

TÍTOL: Marxem de casa?
SINOPSI: Un pare i una mare arriben a casa seva esperant que els seus fills estiguin ben tranquils, fent els deures o endreçant l’habitació i ,en canvi, es troben tot el contrari: una catàstrofe!
CENTRE: 4tA ESC La Draga

Obra 4:
TÍTOL: Oh que interessant, que interessant
SINOPSI: A Banyoles hi ha el laboratori més important del món, on han descobert la vacuna contra la Covid, però hi ha uns lladres interessats a robar-la i fer que els nens i nenes es passin tot el dia enganxats a les pantalles.
CENTRE: 4t A ESC La Draga