Casa museu Josep Bonifaci – Llimiana

Aquest està pensat per ser un material de suport a la visita a la casa museu Josep Bonifaci. Adreçat al cicle superior de primària tot i que és adaptable a altres nivells.
La proposta està formada per materials de consulta on es resumeix la vida d’aquest personatge des de la vessant professional i política. Un metge que adquireix rellevància a Catalunya i en altres països europeus. Com a polític va exercir diferents càrrecs al PSUC i a la UGT; va ser director general d’Assistència Social al govern de la República. Aquest posicionament li va suposar un llarg exili del qual va retornar el 1971.També es fa una síntesi de la casa museu i els elements que s’hi poden trobar (col·lecció llibre de medicina, estris de metge, elements de la vida quotidiana i un llibre d’estima). Complementen aquest material un qüestionari per l’alumnat a realitzar durant la visita.

La visita permet a l’alumne conèixer el personatge i una casa del segle XIX amb els diferents estris de la llar i especialment els relacionats amb la medicina.

Podeu accedir al material de l’alumnat fent clic aquí.