Centre d’Interpretació de l’Antic Comerç (CIAC)

Actualment a la sala d’exposicions temporals del Centre d’Interpretació de l’Antic Conerç podeu trobar l’exposició Àlbum de la Gran Guerra.
Aquesta exposició tracta del procés, al llarg d’una seixantena d’anys des del 1909 fins al 1969, de la visibilitat de les cames, al començament embolicades amb unes fines mitges de seda, cotó o niló i que sorgiran progressivament de la clandestinitat per mostrar-se en plena llibertat. La mateixa llibertat que les dones del món occidental assoliran  al llarg del  segle XX.

Des del CRP us oferim un material de suport adreçat a l’alumnat de cicle superior de primària i de primer cicle de l’ESO.
Podeu accedir al material de l’alumnat fent clic aquí i dirigint-vos al CRP podreu disposar del material didàctic per al professorat.

A més us deixem l‘enllaç a les exposicions que han realitzat per si us poden interessar.