XIX Jornada Anual Xarxa Competències Bàsiques. 2 de juliol. “Passem el poder de l’avaluació als aprenents”

La Xarxa de Competències Bàsiques (Xarxa Cb) celebra enguany el seu vintè aniversari. Al llarg d’aquests 20 anys, la Xarxa ha aplegat docents de tot Catalunya amb voluntat de repensar els processos d’ensenyament i aprenentatge en els seus centres, per mitjà de la formació entre iguals i en xarxa, amb vistes a compartir i a enriquir-se mútuament per millorar els aprenentatges de tots els alumnes. Com a xarxa pionera d’aprenentatge docent entre iguals, ha esdevingut l’espai d’aprenentatge docent entre iguals per excel·lència del departament d’Educació, i ha contribuït a la professionalització docent individual i col·lectiva, amb la finalitat de capacitar els professionals perquè tots els i les alumnes puguin aprendre més i millor. Enguany la xarxa està formada per 650 centres, tant d’educació primària com secundària, de formació d’adults i d’educació especial, de diferents territoris, i implica més de 10.000 docents.

Podeu consultar-ne els detalls en aquest bloc.

Inscripcions aquí.