ROBOCAT Inclusiva

Després de la celebració de la ROBOCAT Barcelona 2021, dissabte 15 de maig, l’associació El Racó dels Robotaires va posar en marxa el programa ROBOCAT Inclusiva amb l’objectiu de fomentar les vocacions STEM entre l’alumnat de centres educatius de màxima complexitat, centres educatius de complexitat alta, centres educatius ubicats en zones escolars rurals, entitats socials, i persones vulnerables. El programa consistirà en un programa de beques atorgades a escoles, instituts, entitats, institucions i particulars que vulguin participar en la ROBOCAT a partir del curs 2021-2022.

Trobaràs tota la informació sobre el programa aquí. Podràs realitzar la teva sol·licitud entre el 10 de juny i el 10 d’octubre de 2021 a través del  formulari d’inscripcions a la ROBOCAT 2022.

A més a més, s’ha obert un canal perquè entitats, empreses i institucions donin suport a la iniciativa i ajudin perquè més equips de noies participin en la ROBOCATEls particulars també hi poden col·laborar a través del següent enllaç.