Eines i recursos educatius per aprendre a parlar en públic

Les exposicions orals són, encara avui en dia, un dels grans reptes de l’alumnat. En aquest article us presentem una pàgina web on trobareu recursos per ajudar l’alumnat, cursos en línia que podeu consultar i experiències de tots els àmbits curriculars que us poden donar idees per aplicar a l’aula (si heu visitat les Propostes didàctiques d’aquest Nodes, descobrireu que una de les experiències que recull aquesta pàgina web, dissenyada per Estel Freixa-Bódalo, ja l’havíem compartit en aquest enllaç).

El web és el resultat d’un projecte Recercaixa en el qual hi ha col·laborat el Departament d’Educació (programa Tenim la Paraula) i les universitats UPF i UB.

Us convidem a fer-hi un cop d’ull!

Capçalera web Oralitat