Actualització i ampliació de l’apartat de ràdio a la XTEC

Muntem la ràdio del centre

Actualització i ampliació de l’apartat de ràdio a la XTEC.

Des de fa més de 15 anys diverses escoles de Catalunya han utilitzat la ràdio en diferents moments com a mitjà per millorar i consolidar l’expressió oral i escrita del seu alumnat; pocs projectes en centres han tingut tanta vida. Actualment, entre altres objectius, la mirada està posada en assolir la competència comunicativa i digital de l’alumnat, i la ràdio és un mitjà que ho permet. L’evolució digital ens permet ara, més que mai, trobar un espai on incloure la ràdio com a projecte de centre.

Per tot plegat presentem, tot seguit, algunes indicacions que poden ser d’ajuda per posar en marxa un projecte de ràdio.