Espais C: Creació contemporània a les escoles

La Fundació Suñol col·labora per primera vegada amb el projecte espais c, que és un programa promogut pel Consorci d’Educació de Barcelona, l’Institut de Cultura de Barcelona i la Universitat Autònoma de Barcelona. La coordinació i mediació de tot el programa és a càrrec de Fabra i Coats-Centre d’Art i d’Experimentem amb l’Art, amb la participació d’Hangar, la Fundació Antoni Tàpies i la Fundació Suñol.

El programa, que està dirigit a les escoles públiques de primària de Barcelona, es basa en la vinculació d’artistes o col·lectius amb aquestes comunitats escolars. Els artistes desenvolupen una residència d’un any a l’escola, que també posa a disposició dels creadors un espai on es localitza la seva residència.

Aquest espai és obert i accessible als infants per tal que hi puguin desenvolupar els seus projectes compartint l’estudi/taller amb l’artista.

El projecte es basa fonamentalment en generar una zona de contacte entre artistes, alumnat, equip docent i equip de mediació, per fer créixer la comunitat educativa alhora que possibiliti desplaçaments i transformacions en múltiples direccions.

Aquí podeu obtenir MES INFORMACIÓ