Fira d’Entitats d’ASPC 2021

La Fundació da la bienvenida al Área Metropolitana de Barcelona

ApS del Sistema Alimentari “Para el carro!”

Àrea Metropolitana de Barcelona: Reduir el malbaratament alimentari i els envasos derivats del sistema alimentari.

Ajuntament de BCN - Punt de Referencia Sensibilitzem sobre Com Funciona Barcelona? Direcció Equipaments i programes per la Sostenibilitat i el Canvi Climàtic de l’Ajuntament de Barcelona: Conèixer la ciutat per poder iniciar accions sostenibles per canviar la nostra relació amb l’entorn.
Projecte Boscos de Muntanya (@ProjecteBoscos) | Twitter Vine amb la teva classe als boscos de muntanya! Projecte boscos de muntanya: Fer partícips i promoure, entre el col·lectiu juvenil, el manteniment, cura i protecció del bosc i del paisatge en l’àmbit de muntanya mitjançant actuacions de silvicultura i gestió forestal, i fer difusió per a la millora del bosc i la seva conservació
Jo coco, jo consumeixo conscientment Rezero: reduir al màxim el residus diaris, Residu Zero
ECOSERVEIS Educació i formació per l’Acció Climàtica Associació Ecoserveis: que la veu de les persones joves sigui escoltada i les seves opinions es tinguin en compte per a la realització de polítiques locals
Ajuntament de BCN - Punt de Referencia Som eduviària! Guàrdia Urbana de Barcelona (Servei d’Educació per a la Seguretat): Prevenir els sinistres de trànsit a la ciutat de Barcelona a través de l’educació viària. Al mateix temps, es vol promoure una mobilitat saludable i sostenible.
Programa “comViure” per a Superar el Bullying PDA Bullying: Prevenir i detectar l’assetjament escolar, en el marc de resposta per a la convivència i dels drets dels infants, atenent el dret al benestar.
MANZANING: Las tiendas de siempre, como nunca. ¡Primer envío gratis!Cómo comprar en los Mercados con Manzaning - Manzaning Menja’t el món Institut Municipal de Mercats de Barcelona i Vincles: Els mercats com espai d’inclusió social on les persones nouvingudes tenen un paper clau. Presentació
MANZANING: Las tiendas de siempre, como nunca. ¡Primer envío gratis!Cómo comprar en los Mercados con Manzaning - Manzaning El Mercat per la Porta Gran Institut Municipal de Mercats de Barcelona i Vincles: Els mercats com espai d’inclusió social on les persones grans tenen un paper clau.
Inici Reescrivim la vellesa Amics de la gent gran: Posar a disposició dels centres educatius (formal i no formal) una guia educativa i de sensibilització envers l’envelliment i la situació de les persones grans que fomenti les relacions intergeneracionals, envelliment al llarg de la vida i l’apoderament dels joves com a agents de transformació de la societat.
25è aniversari dels Jocs Olímpics i Paralímpics BCN 92 | Memòria Esportiva Fundació Barcelona Olímpica: Prendre consciència del valor del patrimoni cultural a partir de la recollida d’un patrimoni que estem perdent, la història de la pràctica esportiva, un element de la nostra història que ens permet resseguir l’evolució de la ciutat al llarg de les darreres dècades.
Cursa Barcelona en Marxa contra el Càncer - Inscripcions obertes Promotors de salut. En marxa, per un futur saludable! Associació Espanyola contra el Càncer – Junta Barcelona: Promoure entorns més saludables dintre i/o fora de la comunitat educativa.

L’Alzheimer pot, si tu hi ets

ACE Alzheimer Center Barcelona: Construir junts amb l’Alzheimer

Experiment Caputxeta – Festuc teatre Canvia el conte Associació Cultivant Igualtat: Coeducar i prevenir les violències masclistes a través dels contes.
Actualitat – SOM VIA Grans Rebomboris Som via: ajudar a través de la música a la reminiscència i l’animació estimulativa divertint-se?

Fira d’Entitats 2023 | 2022 | 2021 | 2020