L’ARBRE DE LES ESCOLES SOLIDÀRIES

Referent de l’activitat: Martí Boneta

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

(FINS EL 30 DE SETEMBRE)

Aquest any, un cop més, ens fa molta il·lusió participar i omplir l’Hospital Sant Joan de Déu de moltes felicitacions i bons desitjos pels infants ingressats i per al personal que fan una tasca impressionant. Res no ens atura per ser Solidaris i estar sempre al costat de les persones que ens poden necessitar.

TORNEM A TENIR la festa d’encesa de llums, tal com hem fet durant 10 anys

DATA:    14 de desembre

HORARI: de 17 a 19 hores.

PROPOSTES PER A CENTRES:

• Ornamentació per l’arbre.
  • Vídeos  de diverses temàtiques:  desitjant bon nadal o el que voleu desitjar, cançons, danses… (màxim 1 minut i sense so). Enviar abans del 2 de desembre. Poseu-vos en contacte amb el CRP de Les Corts per la forma d’enviament. NOU
  • Elements decoratius per les habitacions dels nens i nenes ingressats. NOU

Aquest any,  l’Esperança tornarà a ser el millor regal

Interessants aquest vídeos per a sensibilitzar a l’alumnat sobre les malalties infantils i diferents imatges de l’Hospital

VIDEOS DE SANT JOAN DE DÉU:
IMATGES DE SANT JOAN DE DÉU:

Dues infermeres revisen la pantalla de monitorització davant  uns boxes de la UCIN a l’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona. Al fons, es pot veure una altra infermera revisant el portasuero d’un altre pacient.

AUTORITZACIÓ DRET D’IMATGE.