Reactivem l’Ep, belluga’t!

Més de 250 nens i nenes de 1r a 4t de primària han participat en la nova edició de l’activitat de jocs cooperatius Ep, belluga’t!

Després de quatre anys d’inactivitat, des del CRP i el Districte hem recuperat la dinàmica de la mà dels estudiants del CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva de l’INS Vall d’Hebron i de la professora d’Educació Física del mateix centre, la Marta Pol, que han dissenyat i conduït les dues jornades del 9 i 10 de març al camp de futbol de l’Institut Vall d’Hebron.

Enguany hem comptat amb les escoles Estel el Guinardó, Torrent d’en Melis, el Carmel, del Mar, Heura, Virolai, Torrent de Can Carabassa, Mare de Déu de Montserrat i Pit Roig.

Volem agrair l’organització de l’alumnat i docents de l’INS Vall d’Hebron així com la participació dels centres; esperem retrobar-vos el curs que ve.