Equip

Cada servei educatiu està format per un equip multidisciplinar:

• CRP (Centre de recursos pedagògics): equip que dóna suport a l’activitat pedagògica dels centres i a la tasca docent de mestres i professorat, especialment, en temes de formació permanent, de recursos pedagògics i de dinamització de projectes de centre i de la zona. Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic del CRP.
  • EAP (Equip d’assessorament i orientació psicopedagògic): equip que dóna suport al professorat i als centres educatius en la resposta a la diversitat de l’alumnat i en relació als alumnes que presenten necessitats educatives especials, així com a les seves famílies. Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic de l’EAP
  • ELIC (Equip d’assessorament i orientació en llengua, interculturalitat i cohesió social): equip que dóna suport al professorat en l’atenció a la diversitat relacionada amb l’alumnat, especialment procedent de la immigració i/o amb l’alumnat amb risc d’exclusió social, en l’àmbit dels centres educatius i els plans educatius d’entorn. Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic de l’ELIC.
  • SERVEI D’ORIENTACIÓ PLA JOVE El Servei d’Orientació – Pla Jove del Consorci d’Educació de Barcelona col·labora amb els centres en les accions d’orientació de l’alumnat i dóna suport als processos de transició de l’etapa obligatòria a la post obligatòria.
  • UAO L’àmbit d’actuació de les UAO s’emmarca en l’acompanyament de l’alumnat de les etapes obligatòries (primària i secundària) que presenten dificultats a nivell emocional o de salut mental amb risc d’abandonament prematur o absentisme, i les seves famílies, mitjançant l’ampliació de l’acció tutorial.
  • MENTORIA DIGITAL La Mentoria Digital és un recurs per a donar suport als centres en el marc del Pla d’Educació Digital 2020-2023. El principal objectiu és l’assoliment de la Competència digital de l’alumnat a través de l’elaboració i implementació de l’Estratègia digital de centre, que ha de permetre a més, la millora de la Competència digital del professorat i la millora del nivell de maduresa digital dels centres educatius.
  • TÈCNICA DE GESTIÓ TERRITORIAL del districte, elabora propostes de millora de l’oferta educativa del districte, gestiona la campanya de preinscripció, dóna suport en la implementació i disseny de programes fora de l’horari lectiu amb impacte als centres educatius i representa al CEB davant dels òrgans competents en matèria educativa a nivell de districte i ciutat. Així mateix, dóna suport als centres educatius en la seva gestió i promou l’equivalència entre els centres educatius del districte.

Emails de contacte dels i les professionals

EAP

RUÍZ HIDALGO, Nati nruiz1@xtec.cat Psicopedagoga / Direcció

FORTET RORÍGUEZ, Lídia ifortet@xtec.cat Psicopedagoga