Els quatre elements de la natura a l’escola de música Can Fargues

L’escola de música de Can Fargues i el Centre de Recursos Pedagògics d’Horta-Guinardó hem iniciat aquesta setmana les activitats de dinamització musical per l’alumnat d’I2 i I3 del centres de la zona.

Els infants han pogut gaudir de les audicions al voltant de la temàtica dels quatre elements de la natura, amb una cuidada posada en escena de llums i colors. A més a més han pogut conèixer i escoltar de ben a prop alguns instruments com el piano, el clarinet, el contrabaix i el violoncel.

Volem agrair a l’escola de música Can Fargues per oferir l’oportunitat als centres de la zona d’escoltar i participar d’una proposta propera i educativa, on els infants gaudeixen de la música amb els quatre sentits, tot despertant les seves emocions i sensacions gràcies als instruments i les audicions presentades.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *