Tallers 0-6: Cap a un seminari de zona

Vols formar part d’un grup de professionals de l’etapa 0-6 del districte de l’Eixample?
El nou decret curricular, ens aproxima i ens organitza com a una única etapa educativa amb identitat pròpia.
Fem xarxa entre les escoles bressol municipals i els centres d’infantil-primària de la zona?
Aquests tallers volen ser el primer pas per a crear, el proper curs 24-25, un seminari 0-6 al districte.
Cada sessió serà dinamitzada per una ponent diferent segons el tema a tractar.

Sessió 1. El currículum 0-6: DECRET 21/2023, de 7 de febrer, d’ordenació dels ensenyaments de l’educació infantil. 20 de febrer de 2024

Ponent: Roser Vilà i Vendrell

Pedagoga de formació amb experiència com a directora d’escola bressol al 0-3 i com Cap d´Unitat a l´ICE Josep Pallach. Actualment imparteix classes a la Facultat de Psicologia i Educació de la Universitat de Girona (en l’assignatura de “Pedagogia de l´Educació Infantil” i en “Pràcticum al Grau de Magisteri Educació Infantil” i a l´Institut Montilivi de Girona en el CFGS Educació Infantil. Té una àmplia experiència com a formadora en diferents entitats, institucions i serveis d´educació infantil. Va formar part de l’equip tècnic d´el·laboració dels documents del Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària del Departament d´Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Sessió 2. Els models de criança. 16 d’abril de 2024.

Ponent: Núria Valdés.

Directora de l’Escola bressol Upetita situada a la UManresa. Més de 10 anys d’experiència en el món de l’educació acompanyant infants, famílies i equips educatius. Ha realitzat cursos de pedagogia sistèmica, d’observació i documentació a l’escola.

Sessió 3. Construcció del seminari del curs 24-25. Reptes comuns de l’etapa 0-6. 14 de maig de 2024.

Dinamitza: CRP Eixample

Enllaç directe a la inscripció (fins al 5 de febrer):