Seminari Referents Biblioteques Escolars 2022-23

En aquesta publicació, anirem afegint informació sobre els temes tractats en les diferents sessions del seminari d’aquest curs 22-23.

• Sessió 1 (11.10.22). Ens hem donat la benvinguda presencialment al CRP Eixample i, com a objectiu principal d’aquest curs, hem decidit donar prioritat a la creació d’un laboratori de lectura.
  • Sessió 2 (08.11.22). Hem dedicat la sessió a l’elaboració de les diferents fases del laboratori de lectura.
  • Sessió 3 (24.01.23). Taula rodona amb representants del món de la il·lustració i l’editorial al voltant de “Les imatges ajuden a explicar històries” a Ca l’Alier. La Lorena Estevez de @visualthinkingbcn va recollir el relat de la sessió d’aquesta manera:

• Sessió 4 (14.02.23). Hem posat a punt el nostre laboratori perquè comenci la prova pilot amb l’alumnat.
  • Sessió 5 (28.03.23). Hem compartit inquietuds i reptes amb referents de LIJ de diferents biblioteques de l’Eixample.

A més a més, hem tingut l’oportunitat de descobrir: