Seminari d’acompanyament i seguiment de les Aules d’Acollida a l’Eixample

Aquest trimestre al Seminari d’acompanyament i seguiment de les Aules d’Acollida  hem revisat els interessos i necessitats que tenim els docents a l’espai de l’Aula d’Acollida. Hem creat les primeres sinèrgies entre centres  que possibilitaran la creació de nous contextos  per treballar la llengua a l’AA. 

Comencem amb l’Aprenentatge Basat en el Joc (ABJ). Observem les possibilitats didàctiques que té el recurs del joc adaptat a l’aula així com del que diu la neurociència al respecte.  Quina millor manera per entendre el joc  que jugar-hi. Veure les possibilitats de llengua que es creen:  explicació del joc,  el joc de llengua com a tal  i les relacions informals que s’estableixen mentre es desenvolupa el joc.  La finalitat d’aquesta sessió ha estat incorporar aquesta manera de treballar a l’AA i poder  adaptar altres jocs per treballar la llengua de manera natural com una experiència de joc.  

                       

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>