Jornada difusió Erasmus+ COEDU

L’any 2020 el CRP Eixample va impulsar un projecte Erasmus+ amb l’objectiu de promoure la perspectiva de gènere en centres d’educació infantil i primària (3 i 12 anys) a través de l’observació de pràctiques educatives europees.

Per tal de dur a terme el projecte, es va crear un Consorci format per 6 centres educatius de l’Eixample (Escola Gaia, Escola Ferran Sunyer, Institut Escola Londres, Escola Mallorca, Escola Joan Miró, Escola 9 Graons) i el CRP Eixample.

Aquest curs 2022 finalitzarà el projecte i volem compartir amb vosaltres els aprenentatges en una jornada de difusió.

Aquesta jornada es durà a terme el dijous 17 de novembre, a les 17.15 h, al Centre Cívic Urgell (C/ del Comte d’Urgell, 135).

Si hi teniu interès podeu omplir el següent formulari i si hi ha places disponibles, us confirmarem la disponibilitat d’assistència uns dies abans.

Programa Erasmus+ COEDU – 17 de novembre de SE CRP Eixample