Competència Digital Docent – Primera sessió territorial (4 de novembre)

Aquest dijous 4 de novembre es va realitzar la primera sessió del Seminari Territorial de la Subxarxa de Competència Digital docent, en el marc del Pla d’Educació Digital de Catalunya.

En aquesta subxarxa hi participen docents de diferents nivells educatius. És un espai de comunicació, reflexió i treball en xarxa, per fer difusió del nou Marc competencial i promoure el desenvolupament de la competència digital docent.

Aquesta primera sessió va estar dedicada a l’àrea 6, basada en el Desenvolupament de la competència digital de l’alumnat, en la que es pretén capacitar a l’alumnat per utilitzar de manera creativa i responsable les tecnologies digitals per a la informació, la comunicació, la creació de continguts, el benestar i la resolució de problemes.

#sub-cdd-sessió1