Inici del Seminari de biblioteques escolars de l’Eixample

El dimarts dia 15 d’octubre del 2019 comença el Seminari de biblioteques escolars de l’Eixample amb la presència de la Anna Juan Cantabella, la Paula Jarrín i la Núria Perarnau.

Amb l’Anna,  descobrirem les bondats de l’àlbum en l’educació literària dels infants i la importància de la conversa literària a l’aula; esbrinarem com treballar els aspectes literaris i com passar dels aspectes a preguntes per a infants; crearem un club de lectura amb mestres, on a través de la conversa, veurem i experimentarem amb les possibilitats d’àlbums que després podrem portar a les aules.

I amb la Paula, de la llibreria Al·lots, llegirem l’àlbum, des del punt a la línia i dels llibres silenciosos als plens de paraules; farem una immersió en les novel·les per infants, a través de les narratives. Com triar les bons novel•les de les no tan bones? i treballarem les biblioteques om dinamitzo l’espai de la biblioteca d’aula i de centre? Co-Creació de l’experiència del préstec (compartit amb CRP Eixample i CRP Sants).

I  la Núria de la Biblioteca Joan Miró ens explicarà quin recursos ens poden oferir les biblioteques públiques a les escoles.

Per finalitzar el seminari participarem d’una Jornada d’intercanvi d’experiències BE junt amb els docents dels seminaris de biblioteques que organitzen les nostres companyes del CRP de les Corts i de Sants-Montjuïc.