Biblioteca escolar en temps de pandèmia: una solució per a cada problema.

La crisi de la COVID19 ha fet que els centres educatius hagin de buscar noves maneres de connectar amb els alumnes per promoure els aprenentatges. #biblioactivacovid. Des del Programa Biblioteca escolar “puntedu” s’engega una nova campanya amb la intenció de visibilitzar el potencial de les biblioteques escolars en situacions com la que estem vivint.

Busquem biblioteques de centres educatius que estiguin contribuint, amb accions i recursos, a facilitar l’aprenentatge, el foment de la lectura i a promoure l’equitat entre els alumnes i recollirem les experiències d’aquells centres que aquests dies han posat en marxa la creativitat i l’enginy per acostar la lectura als alumnes en la distància. Heu creat un itinerari de lectura virtual? Heu organitzat la vostra biblioteca de recursos d’informació digitals? Esteu fent un club de lectura en línia? Esteu facilitant l’accés dels alumnes a la lectura? Segur que a molts centres els agradaria conèixer la vostra experiència! Envieu-nos la vostra experiència mitjançant aquest formulari.

La publicarem a “Una solució per a cada problema” i rebreu el distintiu de #biblioactivacovid