2 de març – Subxarxa de la Coordinació digital de centre

Ahir es celebrar la segona sessió de la Subxarxa de Coordinació Digital a l’Escola Tabor.

La sessió es va organitzar en dos grans blocs. En el primer es van comentar aspectes relatius a l’Acreditació de la Competència Digital dels docents; la Web Digital, on trobem recollida tota la informació relacionada amb la digitalització dels centres educatius. També es van tractar alguns aspectes relatius al Desplegament Equips (PEDC) i vam fer referència a l’Intune, una nova eina digital a disposició dels coordinadors digitals que permet consultar i executar accions remotes sobre equips Windows del Pla d’Educació digital.

En la segona part de la sessió, el Marc, coordinador digital de l’Escola Tabor, ens va compartir la seva experiència en la formació i en l’elaboració de l’Estratègia Digital de Centre, així com les diferents iniciatives que ha realitzat a l’escola en relació amb l’àmbit digital, al llarg d’aquests darrers cursos. També ens va explicar com acullen i col·laboren amb l’alumnat de pràctiques de mòduls de grau mitjà i superior.

Tots els participants, van destacar la importància de mantenir llocs de trobada, en el que els docents puguem compartir neguits, inquietuds, interessos i necessitats.