Video presentació SAFA_ IE LONDRES

La nostra ESCOLA SAGRADA FAMILIA passarà a la xarxa pública, a partir de setembre 2021, com a INSTITUT-ESCOLA LONDRES.

Tota la comunitat educativa estem molt satisfets del camí cap a la internacionalització que hem anat construint al llarg dels darrers 10 anys i que ha estat reconegut amb una ACREDITACIÓ ERASMUS+.

Continuarem aprenent i enriquint-nos amb les experiències ERASMUS+ i amb projectes com “CO-EDU” que promou eines i estratègies per a la millora de la nostra tasca docent en l’àmbit de la coeducació,  a través de mobilitats “Job-shadowing” i un interessant treball en equip amb altres escoles públiques del barri i el valuós suport i acompanyament de les persones referents del CRP-Eixample.

Aquest és el nostre vídeo de presentació. ENJOY!:

Núria Vila i Pladevall