Webinar “Matemàtiques en el confinament per a educació infantil”

El proper 11 de maig de 17 a 18.30 hores es durà a terme el webinar “Matemàtiques en el confinament per a educació infantil”, que farà l’Eva Costafreda, mestra i i responsable de +KMATES. Aquest taller és una píndola formativa dissenyada per l’etapa d’infantil que té per objectiu donar eines i recursos als docents per poder treballar a distància els conceptes matemàtics propis d’aquests cursos. Durant la sessió es presentaran diferents app obertes, de lliure utilització, que permeten als alumnes treballar de forma autònoma. També es presentaran activitats matemàtiques, jocs i altres recursos que es poden compartir amb les famílies a la vegada que també es poden treballar a les trobades amb l’alumnat en el cas que es facin. Les propostes es poden dur a terme amb materials quotidians, d’aquells que tots i totes podem tenir a casa. La sessió i tot el que es presenta està organitzat en 4 grans bloc: comptatge, seriació i patrons, geometria i primeres operacions. Després de la sessió formativa es farà arribar als assistents la presentació que s’utilitza durant aquesta així com també els recursos i les activitats presentades.

• Dirigit a: Mestres d’Educació Infantil
  • Formador: Eva Costafreda
  • Dia: dilluns 11 de maig
  • Horari del seminario: de 17:00 a 18:30 (hora España peninsular).

No et quedis sense plaça i inscriu-te ara!