Visita guiada a l’espai de la Casa de les Punxes al docents del districte

Des del CRP oferim a tots els docents del districte de l’Eixample la possibilitat de participar a la visita guiada personalitzada a la Casa de les Punxes.

La visita guiada serà el pròxim 8 d’octubre a les 17,30 i tindrà una duració aproximada d’una hora i mitja. La visita conclou amb una copa de cava a l’àtic de l’edifici on s’exposarà de manera breu el programa escolar i els tallers que s’ofereixen des de la institució.

Per poder participar-hi cal inscriure’s omplint el següent formulari. L’aforament serà limitat.

1. Mariona

Bon dia, voldria saber si es pot venir acompanyat a la visita. Moltes gràcies.

2. Silvia Domènech

Bon dia he intentst apuntsr-me a la visita de la casa de les punxes però no he pogut js que hi hs un error al formulari. Us deixo les dades per si ho pofeu solucionar
    Nom: Dílvia Domènech
    Escola: Auró