Primer dia Erasmus+ COEDU a Munic!

Avui ha sigut el primer dia de la mobilitat a Munich. Hem aterrat a les 9 del matí i després d’arribar al centre de la ciutat i deixar les maletes a l’hotel, ens ha vingut a buscar la Renate Hildebrand-Pertler, directora d’una de les escoles que visitarem aquests dies. S’ha ofert, a fer-nos una petita volta pel centre de la ciutat.

Després de fer una volta pel centre, ens hem dirigit cap a la  Kita Müllerstraße, on la Maria Jesus Cervero ens ha fet una presentació sobre el sistema educatiu de Baviera i com és la formació de docent. Hem aprofitat aquest espai per fer totes les preguntes que ens han anat sorgint i que ens han ajudat a entendre el sistema educatiu de Baviera.

Un cop acabada la presentació, hem anat a visitar el centre de nova creació BS Kinderpflege, centre de formació de professorat d’educació infantil. Ha sigut interessant per agafar idees i entendre noves formes de treballar.

Demà visitarem diferents escoles i farem una immersió més profunda al sistema i poder observar com treballen la coeducació a la zona.  Segur que serà d’allò més atractiu !