Maletes per dinamitzar clubs de lectura fàcil a les Aules d’Acollida

Us presentem les noves maletes per dinamitzar els clubs de lectura fàcil a les Aules d’Acollida, creades per la Mercè Sendrós, assessora ELIC del SE Eixample.

Aquestes maletes pretenen ser un recurs útil i funcional en préstec. Ens encantaria que servissin per ajudar en el treball d’acompanyar a l’alumnat nouvingut i d’origen estranger en el seu procés migratori,  gaudint de la lectura d’una manera diferent, aprenent la llengua i treballant les emocions d’una manera compartida.

També és un bon recurs per treballar la lectura amb aquell alumnat que presenta alguna dificultat de comprensió lectora i a vegades li costa poder seguir i necessita un treball més cooperatiu i de grup.

Destinataris:

Alumnat nouvingut i d’origen estranger i alumnat que mostra dificultats lectores.

Primària i Secundària.

Objectius:

• Facilitar lots de llibres de lectura Fàcil i alguna proposta didàctica per crear clubs de lectura.
  • Apropar la lectura a tothom.
  • Fomentar el gust per la lectura incloent a tot l’alumnat i en especial a l’alumnat nouvingut i d’origen estranger.

Modalitat:

Préstec de material didàctic.

Descripció:

Dinamització de la lectura

Temàtica maleta de primària:

Lot de 6 exemplars per títol:

Contingut

1. El maputxe sense ombra. PAM
  2. Tu també pots. ING Edicions
  3. Kafka i la nina viatgera. La Mar de Fàcil
  4. Animalades. Diputació de Tarragona
  5. Les tres Maletes La Mar de Fàcil
  6. Tant de gust Senyor Llull.
  7. On van quan plou? ING Edicions

Temàtica maleta de secundària:

Lot de 8 exemplars per títol:

Contingut

1. Comptant núvols. La Mar de Fàcil