Dia Mundial de la Ràdio

Ja ho tenim tot a punt per celebrar el Dia Mundial de la Ràdio. Tanmateix, l’any 2024 coincideix amb els 100 anys de la primera emissió a Catalunya.

Amb la jornada de “Cent anys explicant històries” diverses escoles i instituts han enregistrat una peça sonora basada en un conte, llegenda o relat popular arrelat al territori. Els CRP han acompanyat al professorat i alumnat que hi ha participat oferint suport tècnic i pedagògic per poder tirar endavant l’enregistrament sonor. Des del Canal de Reporters col·laboren en l’organització d’aquesta activitat que ofereix una excel·lent oportunitat per treballar la llengua i desenvolupar la competència digital.

A l’Eixample les nenes i nens de l’escola Auró hi han participat amb les seves creacions. Us animem a escoltar-les a continuació i també podreu seguir la jornada a través del següent enllaç ➡