Cent anys explicant històries. Celebrem la ràdio escolar

El pròxim any 2024 se celebraran els 100 anys de la ràdio a Catalunya, es commemora la primera emissió de Ràdio a Catalunya amb l’emissió de Ràdio Barcelona EAJ-1 el 1924. Altrament, el desembre del 2011 l’Assemblea General de les Nacions Unides en la seva 36a reunió van acordar la celebració del dia Mundial de la Ràdio el 13 de febrer de cada any. Es va triar aquesta data, per ser el dia en què es va establir la Ràdio de les Nacions Unides el 1946.

Fruit d’aquest conjunt d’efemèrides s’ha proposat dur a terme la preparació col·laborativa d’un programa radiofònic el 13 de febrer i coincidint amb el dia mundial de la ràdio.

Des del CRP de l’Eixample us convidem a participar en una emissió col·lectiva “Cent anys explicant històries”, amb una peça sonora on l’alumnat parli d’un conte, llegenda o relat popular arrelat al territori.

La ràdio és una eina molt versàtil per treballar, la llengua, la competència transversal digital, la inclusió…
Per participar cal que ompliu el formulari.

Amb l’objectiu d’ajudar-vos a planificar i desenvolupar l’enregistrament us remetem alguns documents que us serviran com a model de treball:

Requisits per participar

PMF

100 ANYS EXPLICANT HISTÒRIES

Models d’autorització difusió de la veu per a menors i majors de 14 anys.