Aprenentatge i Servei Eixample 22/23

Aquest curs presentem una nova activitat de dinamització anomenada “Aprenentatge i Servei”. Aquesta iniciativa té com a objectiu principal fomentar la participació dels centres educatius de la zona en projectes que combinin l’aprenentatge acadèmic amb el servei a la comunitat.

L’Aprenentatge i Servei (APS) és una metodologia d’enfocament educatiu innovador que promou l’aprenentatge actiu i participatiu de l’alumnat a través de projectes que sorgeixen de les necessitats de la comunitat. Aquesta iniciativa permet posar en pràctica els coneixements adquirits a l’aula en un context real, mentre serveixen a la comunitat i enforteixen els seus valors cívics.

Amb l’objectiu de promoure i compartir les experiències, avui dijous 1 de juny s’ha organitzat una jornada especial a l’IE Londres. Aquest esdeveniment ofereix als centres educatius participants l’oportunitat de mostrar els seus projectes d’APS i intercanviar coneixements i experiències. Un espai de trobada en què docents, alumnat i altres professionals de l’educació podran compartir els seus èxits, reptes i aprenentatges en el camp de l’Aprenentatge i Servei.

Agraïm a l’IE Londres, l’IE Sicília i l’Institut Jaume Balmes per la seva implicació i col·laboració en l’organització de la jornada. A continuació, us deixem les seves presentacions.

POSTER de SE CRP Eixample