“Bona ortografia sense esforç”, a càrrec de Daniel Gabarró

gabarro2Daniel Gabarró ha dictat la conferència “Bona ortografia sense esforç. Reduir les faltes entre un 50 i un 80% en un trimestre”, on ha exposat les bases de l’aprenentatge de l’ortografia des d’una perspectiva innovadora usant les aportacions de la programació neurolingüística (PNL).

Ha explicat que gràcies a les aportacions de la programació neurolingüística és possible reduir en més del 50 % les faltes ortogràfiques de l’alumnat en unes deu o dotze setmanes.

gabarro1

Gabarró ha afegit que la programació neurolingüística els ensenya a automatitzar el gest mental de la gent amb bona ortografia: aprenen a fer allò que fa qui escriu bé. A partir d’aquest moment, qualsevol feina de treball ortogràfic que es faci serà integrada per l’alumnat i, per tant, els bons resultats dels treballs ortogràfics habituals es multiplicaran.

En aquest vídeo, l’autor, en Daniel Gabarró us presenta el seu mètode:

Podeu consultar el material del mètode sobre ortografia al web www.boiraeditorial.com

I a  continuació us adjuntem la presentació emprada pel ponent en la seva conferència:

Qui és Daniel Gabarró?

En el seu web: www.danielgabarro.cat, es defineix així:

“Em dic Daniel Gabarró i el meu ofici és il·luminar la realitat, crear mapes per tal de conèixer el camí per arribar el més lluny possible com a societat i com a persones individual. Algunes persones em defineixen com a Sherpa, ja que els mostro i els acompanyo al llarg del camí, d’altres em defineixen com a filòsof pràctic, com a pensado, assessor o com intel·lectual. En qualsevol cas, camino al costat de les persones a qui ajudo.

Professionalment sóc mestre, psicopedagog, llicenciat en humanitats, diplomat  en direcció i organització d’empreses, expert en PNL i exprofessor de la Universitat Ramon Llull i de la Universitat de Lleida.

Actualment combino les conferències, la formació i l’assessorament, amb la psicologia transpersonal. Sóc col·laborador habitual del programa de Catalunya Ràdio “L’ofici de viure” que ofereix eines emocionals per a la vida diària, he participat com a col·laborador al programa “Bricolatge Emocional” de TV3, així com en altres programes d’entrevistes i debats; també vaig ser responsable de la secció “Vida Interior” de la revista Zero fins a la seva desaparició. Dirigeixo grups i tallers de creixement personal en la línia d’Antonio Blay i Anthony de Mello.

He publicat diversos materials sobre temes diferents: tècniques d’estudi, llenguatge, tècniques d’investigació, didàctica de l’ortografia, evolució moral, transformació de la masculinitat, fracàs escolar… entre d’altres”.