Jornada Juguem l’Eixample 22/23

El Centre de Recursos Pedagògics (CRP) de l’Eixample ha estrenat aquest curs un nou seminari d’educació física, que ha culminat amb la celebració de la jornada “Juguem l’Eixample”. Aquest esdeveniment, destinat a l’alumnat de tercer de primària, s’ha dut a terme amb gran èxit al parc Joan Miró avui 15 de juliol. La jornada ha comptat amb la participació de diverses escoles, com l’escola Joan Miró, l’escola Auró, l’IE Eixample, l’Escola Concepció, l’Escola Diputació i l’Escola Ferran Sunyer.

Durant la jornada, l’alumnat ha tingut l’oportunitat de gaudir de set estacions amb activitats emocionants i divertides, com ara paracaigudes, hoquei, zumba i moltes més. Aquesta varietat d’activitats ha permès desenvolupar les seves habilitats motrius i cooperar en equip.

Una de les grans avantatges d’aquesta jornada ha estat la possibilitat de crear grups amb infants de diferents escoles, fomentant així la convivència i el coneixement mutu entre els centres del districte.

Volem agrair a les escoles participants la seva col·laboració entusiasta i el seu compromís. Estem molt agraïdes d’haver tingut aquesta oportunitat i esperem repetir-la en futures ocasions.

Us deixem algunes fotografies de la jornada!

Disseny de SE CRP Eixample